Feedback

Your opinion is very important to us! Any feedback is greatly appreciated in order to improve our services for you.
Яна Сидорова 28 June 25
Відгук про страхову компанію ЕТС

Страхова компанія ЕТС – це обман.

Ми уклали договір №107532887 для поїздки до Америки. Під час дії страховки у дитини раптово розболівся зуб. Згідно з договором та після погодження з контакт-центром, ми мали право скористатися лімітом у $500 у такому випадку. Ми детально описали ситуацію, отримали згоду страхової компанії, і дитині видалили хворий зуб.

Усі документи були вчасно надіслані до Києва. У результаті страхова компенсувала лише $60 за огляд лікаря, а сама робота та полегшення стану дитини, виявляється, не входять у компенсацію.

Вважаю це відвертим шахрайством та крадіжкою. Люди довіряють страховій у важкий момент, а ЕТС цим користується, щоб не виконувати свої зобов’язання.

Вітаємо, пані Яно!

Дякуємо Вам за відгук про досвід користування страховою послугою ПрАТ ЄТС. Ваші відгуки дають нам можливість вдосконалюватися та покращити якість нашої роботи.


Роз’яснення щодо розрахунку виплати було надіслано на Вашу електронну адресу 20.03.2025 р. Для оскарження даного рішення, Ви маєте право подати письмову скаргу на поштову адресу Страховика. За посиланням Ви знайдете документ з порядком реєстрації, розгляду та опрацювання звернень громадян, юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, що розміщений у відкритому доступі на сайті
https://eurotravelins.com.ua/upload/informacija_jur/1/PORJADOK_REJESTRACII__ROZGLJADU_TA_OPRACJUVANNJA_ZVERNEN_GROMADJAN__JURIDICHNIKH_OSIB__ORGANIV_DERZHAVNOI_VLADI_TA_MISCEVOGO_SAMOVRJADUVANNJA.pdf Після отримання письмової скарги, ми зможемо відновити справу та переглянути її рішення.


З повагою,
Команда ПрАТ "ЄТС"

Anna Kotliarenko 15 January 25
Добрий день!
Понад 2 тижні не працює сайт для оформлення туристичного страхування. Це відбувається не тільки в мене, але й в моїх колег. Зверталась телефоном, як я розумію проблему вирішили ігнорувати.

Добрий день!
Дякуємо за ваше звернення! Можете будь ласка описати проблему, що саме у вас не виходить при оформленні полісу на пошту  [email protected] Ми з радістю допоможемо вирішити цю проблему.

Гарного дня!

 

Валерия Корнева 08 November 24
Добрий день. Я застрахувалася в компаніі ЄТС. Знаходжусь в Тайланді. І зараз перевіряю на скільки швидке реагування доки не сталося нічого. Щоб розуміти на скільки оперативно працюють контакти які дали мені в страховому полісі. Агенти казав що відповідають миттєво на єлектронній пошті. Але я ж..це не так. Я напала лист на електронну адресу [email protected] (вона вказана на полісі як для інших краін, бо Тайланду в перечні не знайшла) і відповіді немає вже годину..за цей час моожна померти якщо щось станеться.. Де ваша допомога? Ніяких біл телефонів або іншіх контактів в полісі немає. Що робити?

Добрий день!
Дякуємо за ваше звернення! Для роз'яснення даної ситуації надішліть будь ласка скан вашого полісу на електронну адресу  [email protected].

Гарного дня! 

Анна Репецька 22 July 24
Добрий день.
Тиждень не можу надіслати Вам листа на е-mail.
Адреса, яка є на офіційному сайті, не працює.
Лист повертається. Дзвінки ніякого рішення не дают. Пропонуют писати на пошту для вирішення питання!!!!
Цікаво, як?

Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук, звернутися до нас ви можете за поштою [email protected] (перевіряйте правильність її написання) або за контактними номерами телефонів:   0 800 21 78 78, +38 044 299 78 87.

Гарного дня! 

Татьяна Музыченко 19 July 24
Хочу поблагодарить компанию ЕТС. Находились в Германии, муж заболел, его госпитализировали в немецкую клинику. С компанией связывалась через E-mail. Очень вежливые сотрудники, приятно было общаться, все хорошо объяснили. И после того, как мною были предоставлены все документы, компания оплатила все расходы. Большое вам спасибо за отличную работу. В дальнейшем буду пользоваться вашими услугами. Ещё раз спасибо.

Вітаємо, пані Тетяно!

ПрАТ "ЄТС" щиро вдячне Вам високий відгук стосовно послуг компанії, якими Ви скористалися. Якість послуг та Ваша задоволеність є пріоритетом для нас, і нам приємно, що ви обрали компанію ЄТС для страхування Вашої безпеки на час подорожі.

ПрАТ "ЄТС" завжди намагається вдосконалювати страхові продукти та сервіси, щоб вони максимально задовольняли потреби споживачів.

З нетерпінням чекаємо можливості знову забезпечити Вас надійним страховим захистом.

З повагою,

Команда ПрАТ "ЄТС"

Ольга Богуненко 17 July 24
????????????????????
Третій день з хворою дитиною не можемо добитись щоб нас обстежили!Відношення нуль.
В перший день післ скандалу швидка приіхала .Вночі приіхали знов нурофен прописали.
В лікарню щоб поіхати і надати допомогу -годину треба добиратися !В дитини 38 .
Результат -ніякий! Швидкоі нема ,збиваємо температуру .Яка від вас корись страхова??
Потрачений час і гроші за дзівнки до 1000 грн

Вітаємо, пані Ольга!

Дякуємо Вам за відгук про досвід користування страховою послугою ПрАТ ЄТС. Ваші відгуки дають нам можливість вдосконалюватися та покращити якість нашої роботи.

Для отримання розгорнутої відповіді по суті події, описаної у Вашому відгуку, пропонуємо контактувати з нами за електронною поштою
[email protected]


З повагою,
Команда ПрАТ "ЄТС"

 

Ирина Жуковская 15 January 22
Хочу выразить благодарность и низкий уклон специалистам компании ЕТС, которые сопровождали лечение моей дочери во время нашей поездки в Доминиканскую республику.
Расскажу свою историю своей поездки в Доминиканскую республику с дочерью 6 лет. Даты тура с 10/11/2021-20/11/2021г.
Мы прилетели заселились в гостиницу Grand Bavaro Princess через агенство ANEX Tour.
Только мы начали наш долгожданный отпуск, с 12/11/2021г. моей дочери стало плохо и мы попали с бактериальной инфекцией сначала в одну больницу, потом в другую СЕMER в Ла романа , потом в третью San Martin в Санта-Доминго. Пережили стрессовые ситуации: ребёнок постоянно под капельницами, температура была 40,5С, рвота 5 дней даже после антибиотиков, безумное количество МРТ, Рентгенов, скринов, и тд. И множественное количество анализов.
Но самого только обращения в ЕТС и до полного восстановления дочери я чувствовала полную поддержку со стороны специалистов ЕТС! На любое изменение состояния дочери мы получали молниеносная реакцию со стороны ЕТС на необходимую организацию сдачи анализов, согласования лечения, МРТ, рентген, переезды между тремя клиниками и др. И это было круглосуточно, не взирая на разницу во времени.
Еще раз спасибо за заботу, квалифицированную круглосуточную поддержку и организацию лечения моей дочери!
Рекомендую!
© 2013-2025 PJSC «European Travel Insurance»
Site development:  Webberry