Feedback

Your opinion is very important to us! Any feedback is greatly appreciated in order to improve our services for you.
Анна Репецька 22 July 24
Добрий день.
Тиждень не можу надіслати Вам листа на е-mail.
Адреса, яка є на офіційному сайті, не працює.
Лист повертається. Дзвінки ніякого рішення не дают. Пропонуют писати на пошту для вирішення питання!!!!
Цікаво, як?

Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук, звернутися до нас ви можете за поштою [email protected] (перевіряйте правильність її написання) або за контактними номерами телефонів:   0 800 21 78 78, +38 044 299 78 87.

Гарного дня! 

Татьяна Музыченко 19 July 24
Хочу поблагодарить компанию ЕТС. Находились в Германии, муж заболел, его госпитализировали в немецкую клинику. С компанией связывалась через E-mail. Очень вежливые сотрудники, приятно было общаться, все хорошо объяснили. И после того, как мною были предоставлены все документы, компания оплатила все расходы. Большое вам спасибо за отличную работу. В дальнейшем буду пользоваться вашими услугами. Ещё раз спасибо.

Вітаємо, пані Тетяно!

ПрАТ "ЄТС" щиро вдячне Вам високий відгук стосовно послуг компанії, якими Ви скористалися. Якість послуг та Ваша задоволеність є пріоритетом для нас, і нам приємно, що ви обрали компанію ЄТС для страхування Вашої безпеки на час подорожі.

ПрАТ "ЄТС" завжди намагається вдосконалювати страхові продукти та сервіси, щоб вони максимально задовольняли потреби споживачів.

З нетерпінням чекаємо можливості знову забезпечити Вас надійним страховим захистом.

З повагою,

Команда ПрАТ "ЄТС"

Ольга Богуненко 17 July 24
????????????????????
Третій день з хворою дитиною не можемо добитись щоб нас обстежили!Відношення нуль.
В перший день післ скандалу швидка приіхала .Вночі приіхали знов нурофен прописали.
В лікарню щоб поіхати і надати допомогу -годину треба добиратися !В дитини 38 .
Результат -ніякий! Швидкоі нема ,збиваємо температуру .Яка від вас корись страхова??
Потрачений час і гроші за дзівнки до 1000 грн

Вітаємо, пані Ольга!

Дякуємо Вам за відгук про досвід користування страховою послугою ПрАТ ЄТС. Ваші відгуки дають нам можливість вдосконалюватися та покращити якість нашої роботи.

Для отримання розгорнутої відповіді по суті події, описаної у Вашому відгуку, пропонуємо контактувати з нами за електронною поштою
[email protected]


З повагою,
Команда ПрАТ "ЄТС"

 

Ирина Жуковская 15 January 22
Хочу выразить благодарность и низкий уклон специалистам компании ЕТС, которые сопровождали лечение моей дочери во время нашей поездки в Доминиканскую республику.
Расскажу свою историю своей поездки в Доминиканскую республику с дочерью 6 лет. Даты тура с 10/11/2021-20/11/2021г.
Мы прилетели заселились в гостиницу Grand Bavaro Princess через агенство ANEX Tour.
Только мы начали наш долгожданный отпуск, с 12/11/2021г. моей дочери стало плохо и мы попали с бактериальной инфекцией сначала в одну больницу, потом в другую СЕMER в Ла романа , потом в третью San Martin в Санта-Доминго. Пережили стрессовые ситуации: ребёнок постоянно под капельницами, температура была 40,5С, рвота 5 дней даже после антибиотиков, безумное количество МРТ, Рентгенов, скринов, и тд. И множественное количество анализов.
Но самого только обращения в ЕТС и до полного восстановления дочери я чувствовала полную поддержку со стороны специалистов ЕТС! На любое изменение состояния дочери мы получали молниеносная реакцию со стороны ЕТС на необходимую организацию сдачи анализов, согласования лечения, МРТ, рентген, переезды между тремя клиниками и др. И это было круглосуточно, не взирая на разницу во времени.
Еще раз спасибо за заботу, квалифицированную круглосуточную поддержку и организацию лечения моей дочери!
Рекомендую!
Саша Колот 27 August 21
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка, у мене закінчується термін страховки, але я вирішив ще залишитися на певний час за кордоном, якщо я оформлю онлайн страховку перебуваючи тут( Індонезія),вона буде дійсна на тереторії Індонезії?

Шановний клієнте!

Договір страхування може бути укладений тільки до початку подорожі. Страхові випадки, які сталися за договором, укладеним після початку подорожі, не приймаються Страховиком до розгляду і, відповідно, понесені витрати не відшкодовуються.

Також, звертаємо вашу увагу, що згідно з п.7.3. Договору страхування продовження укладеного раніше (до початку подорожі) договору страхування за видами Страхування медичних витрат і Страхування від нещасного випадку під час перебування Застрахованої особи (Страхувальника) за кордоном може бути здійснено тільки з письмової згоди Страховика, за умови подання відповідної заяви за 5 днів до закінчення дії Договору і в разі відсутності страхової події (хвороби, нещасного випадку і т.д.) на момент такого звернення.

Для продовження страхового поліса, Вам необхідно направити письмовий запит на електронну адресу [email protected], де ви вказуєте:

1.Номер поліса

2. ПІБ та дату народження всіх застрахованих.

2. Країну перебування.

3. З якої причини Вам необхідно продовжити поліс і вказати, на який період Вам потрібний поліс з … по … .

4. Чи зверталися Ви самостійно за медичною допомогою.

5. Чи були страхові події та звернення в асистанс.

6. Як ви почуваєте себе зараз і чи потрібна медична допомога на даний час.

Після розгляду Вашого запиту керівництвом компанії, Вам буде відправлено рішення, щодо можливості придбання полісу.

Владимир Рубан 02 August 21
Добрый день!
Хочу выразить благодарность за оказанное содействие и помощь при поездке в отпуск с ребёнком в Черногорию.
Ночью за 16 часов до нашего вылета домой у ребёнка появились явные признаки ротавируса (высокая температура и обильная рвота).
Мы довольно много путешествуем, но такой случай у нас впервые за всю историю...
Наши друзья попадали в аналогичные ситуации и при обращении страховые компании испытывали довольно серьёзные трудности. В итоге оставались один на один с ситуацией, оплачивали самостоятельно расходы, и по возвращению проходили мрачную процедуру возмещения...
В нашем случае я сделал всего один звонок в 02:23 (ночь), услышал рекомендации действий. В 03:30 ребёнок уже находился в клинике под наблюдением врачей с взятыми необходимыми анализами и под капельницей.
При этом администрация клиники увидев наш страховой полис компании "ЕТС" незамедлительно приступила к лечению ребёнка охарактеризовав данную страховую компанию как одну из наилучших с которыми они имеют дело...!
В 11:30 мы покинули расположение больницы с ещё ослабленным но уже транспортабельным ребёнком!
В этот же день в 19:00 мы уже были дома в Украине. Трансфер и перелёт ребёнок перенёс нормально.
Действия сотрудников компании "ЕТС" были чёткими, быстрыми и выверенными!!!
Огромное спасибо Вам за помощь и качественный сервис!!!

Дякуємо, пане Володимире, за позитивний відгук і теплі слова на адресу нашої компанії. Нам дуже приємно чути, що змогли бути Вам корисні в непередбаченій ситуації і надали всю необхідну допомогу.
Дякуємо за довіру!

Валентина Килюшик 19 May 21
КМ 4051567 за вказаними номерами телефонів ніхто не відповідає.Пакет документів доставлено кур'єром 06.05.2021 (про що отримано повідомлення від Укрпошти).Компанія в електронному повідомленні вказує дату 14.05.2021. Прошу надати роз'яснення з цього приводу,оскільки завершується 15 днів мого очікування коштів.

Добрий день!

Дякуємо за звернення та приносимо свої вибачення, в електронному листі дійсно була вказана невірна дата. В системі дата отримання документів вказана вірно, це 06.05.21. Про технічну помилку було направлено повідомлення.

© 2013-2024 PJSC «European Travel Insurance»
Site development:  Webberry