Запитання та відгуки

Dmytro Lopatkin 15 грудень 19
одно удовольствие - иметь дело с этой компанией, раньше оформляли через турагентства, но когда узнали что можно самим через сайт делать - это и быстрее и дешевле))) всего лишь один раз был страховой случай, но остались очень довольны - компания всё возместила полностью, потому что все документы были оформлены правильно... очень рекомендуем!!!

Дякуємо за добрі слова і позитивну оцінку нашої роботи! Завжди до ваших послуг!

Светлана Швец 03 грудень 19
Здравствуйте, покупала билеты на перелет напрямую в авиакомпании Condor, со страховкой на отмену путешествия в ERV. Поездка отменяется, скажите к кому мне теперь обращаться, вы сможете помочь?

Добрий день! Весь порядок дій в разі настання страхової події вказано в договорі страхування, а саме в п. 5.10.1.: При настанні події передбаченої п. 5.5.1-5.5.13, 5.6.1-5.6.4, 5.7.1-5.7.2  внаслідок якої приймається рішення про скасування або переривання подорожі, Застрахована особа, або особа, що представляє її інтереси зобов’язана протягом 24 годин з моменту настання такої події (дати відмови у видачі візи, початку захворювання, смерті, запізнення на літак, тощо) повідомити про це Страховика електронною поштою на адресу [email protected] (цілодобово) та за телефоном +38 044 299 78 87 (не враховуючи вихідні та святкові дні, у робочий час із 09.00 до 18.00 за Київським часом, у п'ятницю – до 17.00). 

Мария Маримая 26 листопад 19
Подскажите пожалуйста, если планируется путешествие в 2 или 3 страны , необходимо полис покупать для каждой или один на Европу?!

Добрий день! У страховому полісі вказується територія покриття, а не конкретна країна. Наприклад, якщо Ви подорожує в 2 або більше країн Європи, досить вказати або країну в'їзду на територію Європи, або країну, де плануєте провести більшу частину Вашої подорожі

GORDON Oleksandr 12 жовтень 19
Здравствуйте! Я ошибся в датах. Как исправить?

Добрий день! Поліс можна відредагувати. Надішліть, будь ласка, запит на редагування із зазначенням номера поліса на адресу [email protected]

ТАУКЧИ Анна 10 вересень 19
Здравствуйте,я оформила у вас страховой договор,08.09.19 когда оформляла билет,не верно указала серию и номер паспорта, билет мне исправили,можно мне помочь в вашей ситуации?

Добрий день! Поліс можна відредагувати. Надішліть, будь ласка, запит на редагування із зазначенням номера поліса на адресу [email protected]

Олександр Шепель 01 серпень 19
Доброго дня.
При замовленні полісу онлайн необхідно вказати країну, до якої планується подорож. Як бути у випадку, коли подорож планується до декількох країн Європи, адже обрати зі списку можна лише одну? Дякую за відповідь.

Добрий день! У страховому полісі вказується територія покриття, а не конкретна країна. Наприклад, якщо Ви подорожує в 2 або більше країн Європи, досить вказати або країну в'їзду на територію Європи, або країну, де плануєте провести більшу частину Вашої подорожі.

Валентин Демчук 16 липень 19
Здравствуйте. Оформил полис на имя YULIIA NYKONENKO, но после оплаты мне на почту пришла только квитанция об оплате, а сама страховка нет. Пришлите, пожалуйста, её на адреc [email protected]

Добрий день! Якщо Ви не отримали на Вашу електронну адресу оформлений на сайті поліс, будь ласка, напишіть про це на електронну пошту [email protected], приклавши копію квитанції про оплату.

© 2013-2021 ПрАТ «Європейське Туристичне Страхування»
Розробка сайту:  Webberry