Багаж

Багаж

Негайно, як тільки буде виявлено факт втрати, крадіжки, пошкодження, запізнення багажу, повідомте про це:

  • посадовим особам перевізника (наприклад, авіакомпанії), якщо багаж було передано під його відповідальність;
  • посадовим особам готелів, пансіонатів, будинків відпочинку тощо або автостоянки, гаражу, транспортних організацій, якщо багаж було передано під їх відповідальність;
  • у всіх інших випадках - у місцеві правоохоронні та інші офіційні органи

шляхом надання письмової заяви про втрату, крадіжку, повне або часткове пошкодження багажу, запізнення багажу;

У разі пограбування, викрадення чи випадкової втрати платіжних засобів - негайно зверніться до місцевих правоохоронних органів із письмовою заявою; 

Отримайте документи, що підтверджують факт втрати (пошкодження, запізнення багажу) від вказаних установ;

Протягом 24 годин (без урахування вихідних та святкових днів) з моменту настання страхової події повідомте нам про це по телефону +38 044 299 78 87 (у робочий час з 09.00 до 18.00 за Київським часом, у п'ятницю - до 17.00).

Протягом 30 календарних днів після завершення подорожі зверніться до нас за страховим відшкодуванням згідно з процедурою описаною в розділі Страхове відшкодування

© 2013-2024 ПрАТ «Європейське Туристичне Страхування»
Розробка сайту:  Webberry
Часто задаваемые вопросы
  • 🌏 Як нас знайти ❓

     🇺🇦 м. Київ, вул. Спаська, 5, оф. 15 (2 поверх) 
     📞 +38 044 299 78 87

  • 🌏 Чи можу я оформити страховку онлайн ❓

    Так, у нас Ви можете оформити туристичну страховку онлайн, не виходячи з дому.

  • 🌏 Як отримати страхове відшкодування ❓

    Для отримання страхового відшкодування, 💸 будь ласка, заповніть заяву встановленої форми та додайте копії та оригінали необхідних документів. 💼 Повний пакет документів надішліть нам поштою.

  • 🌏 Як швидко я можу оформити страховку ❓

    Оформлення туристичного страхування на нашому сайті не займе більше 10 хвилин Вашого часу 🚀