Організація допомоги

Організація допомоги 24/7

При настанні страхової події Вам необхідно звернутися за номером екстреного виклику, що вказаний у Вашому договорі страхування (страховому свідоцтві або пам'ятці) та слідувати інструкціям оператора Асистуючої компанії.

За цими номерами телефонів Ви можете звертатися російською, українською або англійською мовами, цілодобово, включаючи святкові та вихідні дні.

Як працює Асистуюча компанія?

При настанні страхової події Ваш дзвінок за номером екстреного виклику приймає Сервісний центр Асистуючої компанії та:

  • реєструє страховий випадок (Вам необхідно вказати Ваше ім'я, номер полісу, період дії полісу та контактні дані для подальшого зв'язку);
  • уточнює місцезнаходження і проблему;
  • організовує надання необхідної допомоги через своє представництво або іншого провайдера в країні Вашого перебування (виклик лікаря , транспортування до клініки і т.п.);
  • видає гарантію оплати вартості послуг;
  • координує Ваші дії та дії провайдерів послуг;
  • оплачує послуги .

Організацію допомоги клієнтам ЄТС по всьому світу здійснює асистуюча компанія Euro - Center Holding SE та її підрозділи:

Клієнтів ЄТС Україна координує Euro-Center, Прага (колишн. EuroAlarm Assistance).

Організацію допомоги та асистуючу підтримку клієнтів ЄТС Україна в Туреччині, Єгипті та Болгарії здійснює компанія ASPI:

Організацію допомоги та асистуючу підтримку клієнтів ЄТС Україна, які подорожують по Україні, здійснює компанія Прем'єр Асистанс:

© 2013-2020 ПрАТ «Європейське Туристичне Страхування»
Розробка сайту:  Webberry