Організація допомоги
Організація допомоги 24/7
При настанні страхової події Вам необхідно звернутися за номером екстреного виклику, що вказаний у Вашому договорі страхування (страховому свідоцтві або пам'ятці) та слідувати інструкціям оператора Асистуючої компанії.
За цими номерами телефонів Ви можете звертатися українською або англійською мовами, російською цілодобово, включаючи святкові та вихідні дні.
Як працює Асистуюча компанія?
При настанні страхової події Ваш дзвінок за номером екстреного виклику приймає Сервісний центр Асистуючої компанії та:
- реєструє страховий випадок (Вам необхідно вказати Ваше ім'я, номер полісу, період дії полісу та контактні дані для подальшого зв'язку);
- уточнює місцезнаходження і проблему;
- виходячи з ситуації координує ваші подальші дії або організовує надання необхідної допомоги через своє представництво або іншого провайдера в країні Вашого перебування;
- або надає контакти медичних закладів, де ви можете отримати домогу, оплативши її, а потім подати пакет документів до страхової компанії.
Організацію допомоги клієнтам ЄТС по всьому світу здійснюють наступні сервісні центри (виходячи з контактів, які вказані у вас в полісі):
Сервісний центр Euro - Center, Прага
+ 420 221 860 652
help@ euro-center.com
Сервісний центр Aspi
+90 242 310 28 32
[email protected]; [email protected]
Сервісний центр Ensuria
+38 044 344 07 32
care@ ensuria.com
Для подорожуючих Україною - Сервісний центр Ensuria:
+38 044 590 30 32
care@ ensuria.com